Allegro Music


Comenzi Telefonice: 0753 614 263    0755 330 859    0756 263741

Categorii

Livrare, Garanţie si Retur

 

LIVRARE GRATUITA pentru comenzi peste 299 Lei!*

 

Livrarea rapida

Allegro Music oferă livrarea rapida pentru toate comenzile indiferente de valoare comenzii. 
'Livrarea Rapida' este opţiunea implicita si presupune livrarea produsului aflat in stoc in 24- 48 de ore prin curier rapid, cu excepţia zilelor de Sâmbăta si Duminica.
Comanda pana in ora 12:30 si expediem comanda dvs. in aceeaşi zi, pentru produsele in stoc.

Cum primesc produsele?

Puteti opta ca produsele comandate sa le primiţi la domiciliu sau sa le ridicaţi din magazinul Allegro Music.

 

Cum plătesc?

 

In cazul livrării la domiciliu, veţi plaţi produsele direct curierului care va face livrarea. Acestea vor fi însoţite de factura si chitanţa.

Mai multe detalii pe pagina Cum Cumpăr.

 

LIVRARE GRATUITA pentru comenzile on-line din municipiul Vaslui. 

Taxa de transport la domiciliu daca locuiesc intr-o localitate unde este sediu FanCourier:

- total comanda mai mare de 299 LEI: LIVRARE GRATUITA

- total comanda mai mica de 299 LEI: 25.00 lei

 

Taxa de transport la domiciliu daca locuiesc intr-o localitate unde NU este sediu FanCourier

- total comanda mai mare de 299 LEI: 25.00 lei

- total comanda mai mica de 299 LEI: 25 LEI + 20 LEI* = 45 LEI

 

Taxa pentru verificare colet perceputa de FanCourier este de 5.00 lei

 

*Pentru destinaţiile care necesita deplasarea curierului in afara oraşelor cu sediu FAN COURIER, se percepe o taxa unica suplimentara de 20.00 lei, taxa suportata de către client.


Clientul poate opta pentru a ridica pachetul direct din cel mai apropiat sediu FAN COURIER, evitând astfel plata taxei suplimentare.

 

Taxa de transport suplimentara nu apare pe factura online.


O lista cu locaţiile FAN COURIER o puteţi vedea aici.

In cazul in care clientul nu este găsit la adresa menţionata de acesta, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni inca o data după ce va restabili contactul cu clientul. In cazul in care clientul nu este găsit nici a doua oara comanda va fi anulata si returnata la sediu, clientul urmând sa suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.

Va rugam verificaţi integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiţi de la Fan Courier in prezenta curierului si cereţi întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamaţie ulterioara nu va fi luata in considerare.

 

Estimarea Livrării

 

Facem tot posibilul sa estimam cat mai corect când produsele dvs. vor fi livrate.

Data estimata a livrării este influenţata de o serie de factori, incluzând:

- Adresa dvs. de livrare 
- Disponibilitatea produselor comandate
- Opţiunea dvs. de livrare
- Preferinţele dvs. de livrare (exemplu: livrarea produselor împreuna sau când fiecare produs devine disponibil)

Zona 0 (localitate cu sediu Fancourier): 24 - 48 ore    (transportul costând 25.00 lei daca comanda nu depaseste 299.00 lei)

Zona 1 & 2 (localitate fara sediu Fancourier): 48 ore. (transportul costând 45.00 lei )
Daca ziua a doua este sâmbăta, livrarea se va face luni sau următoarea zi lucrătoare.

 

Urmărire pachet

Pentru a verifica starea comenzii dvs.:

 - autentificaţi-va pe site-ul nostru si accesaţi meniul "Istoric Comenzi".

- pe site-ul FanCourier www.fancourier.ro folosind formularul de urmarire pachete

Garantia produselor

Garanţia produselor achiziţionate prin magazinul Allegro Music cat si de pe site-ul www.allegromusic.ro, cu excepţia celor resigilate, conform legii, este de 2 ani de zile de la data cumpărării. Produsele sunt noi in ambalaje originale.

Nu se acorda garanţie pentru produse consumabile: pene, fete de toba, bete de toba, cabluri, mufe, stative, corzi si alte produse asemănătoare.

Nu intra sub incidenta garanţiei, chiar daca in dreptul produselor se specifica termenul de garanţie:

- Părţile mobile ale difuzoarelor
- Lichidele de orice fel
- Becurile
- Fetele de toba
- Corzile de chitara
- In general orice tip de consumabil
- Microfoanele descentrate datorita şocurilor (scăpate din mana)
- Cutiile de rezonanta ale instrumentelor, crăpate in urma loviturilor
- Bobine
- Filtrele celon
- Cabluri
- Cinele, corzi, pene
- Gaturile instrumentelor cu corzi, curbate datorita folosirii unor corzi neadecvate (ex. corzi chitara acustica montate pe chitara clasica)
- Piesele de schimb pentru diverse echipamente si instrumente!

 

Lipsa documentelor

 

Produsele se prezintă in unităţile service însoţite de factura fiscala in original si certificatul de garanţie. Lipsa acestor documente atrage ieşirea din garanţie a produselor!

 

Lipsa ambalajului original

 

Ambalajul original nu este obligatoriu, insa clientul isi asuma posibilele daune rezultate in timpul transportului tur-retur a mărfurilor, datorate ambalării necorespunzătoare..

Defecţiunile provocate de calitatea curentului

 

In cazul in care se constata ca echipamentele prezentate in service prezinta defectiuni provocate de supra sarcina electrica, acestea se remediaza doar contra cost. Va sfătuim sa folosiţi prize de calitate cu impamantare si stabilizatoare de tensiune. Nu folosiţi in acelaşi prelungitor mai multe echipamente cu consum mare de energie.

Microfoanele arse datorita alimentarii necorespunzătoare cu funcţia +48 V nu beneficiază de garanţie!

 

Defecţiunile provocate de suprasolicitări

 

Toate defecţiunile provocate de suprasolicitarea echipamentelor se repara contra cost. In aceasta categorie intra boxele, amplificatoarele, mixerele amplificate.

 

Intervenţia neautorizata

 

Încercarea de reparare sau modificare a echipamentelor in unitati neautorizate atrage ieşirea din garanţie a produselor!

 

Echipamentele utilizate necorespunzător

 

Echipamentele utilizate in cluburi, discoteci, etc. care sunt aduse in garanţie cu defecţiuni provocate de praf sau impuritati nu intra sub incidenta garanţiei. In aceasta categorie intra ventilatoarele de răcire, partile mobile interne si unităţile optice ale playerelor. De asemenea defecţiunile provocate mixerelor si echipamentelor de DJ prin lovirea partilor care produc efecte de sunet. Indiferent de cat de incendiara este petrecerea nu uitaţi ca echipamentul produce acelaşi efect indiferent daca îl apăsaţi delicat sau îl loviţi cu violenta.

 

Returnarea produselor

 

In cazul in care nu sunteţi mulţumit de un produs îl puteţi returna in termen de 14 zile de la data livrării, suportând costurile de retur ale expediţiei; valabil doar pentru persoanele fizice ce au plasat comenzile online sau telefonic. Produselor cumpărate din magazinele noastre fizice nu se aplică termenul de returnare în 14 zile.

 

Nu se pot returna produse sensibil igienic, cum ar fi: muștiucuri, ancii, căști in-ear, fluiere, ocarine, naiuri, dopuri de ureche, muzicuțe, kazoo, drâmbe, triole (melodica) și camertoane.

Nu se admite returnarea produselor desigilate din categoria CD-uri, DVD-uri, Software sau produse similare cu licente software.

Nu se accepta returnarea pentru produsele care au fost confecţionate/comandate dupa specificaţiile prezentate de consumator.

In cazul returnării produsele livrate gratuit de către Allegro Music, clientul este obligat sa suporte cheltuielile de returnare. Costurile implicate cu returnarea produsele care fac obiectul garanţiei sunt suportate de client.
Allegro Music isi asuma costul transportului produselor doar daca produsul a ajuns defect la client, clientul fiind obligat sa anunţe defecţiunea in maxim 48 ore.

Produsele trebuie returnare in aceeaşi stare in care au fost livrate, in ambalajul original cu toate accesoriile, documentele si etichetele intacte si fara sa prezinte semne de uzura sau deteriorare, in caz contrar, Allegro Music având dreptul de a incasa 20% din valoarea produsului, pentru oricare din motivele prezentate anterior.

Expedierea returului se va face prin acelaşi agent/curier prin care a fost livrat produsul. Allegro Music va returna clientului contravaloarea produselor returnate in maximum 14 de zile de la data primirii returului.

Allegro Music poate refuza returul sau opri un cost de restocare din valoarea produsului returnat, daca se observa ca produsele returnate au deficiente de funcţionare datorata utilizării sau deficiente legate de aspectul fizic al produselor.

 

Returnarea produselor în garanţie:

 

Produsele in garanţie care prezintă defecţiuni pot fi returnate atât timp cat îndeplinesc toate condiţiile specificate in certificatele de garanţie, plata expedierii tur-retur fiind suportate de Allegro Music

Reparaţia sau înlocuire produselor se va face in 15 zile.

 

Instrucţiuni de returnare

 

Formularul de retur se poate descărca accesând acest link sau se pot urma instrucţiunile de mai jos.

 

Paşii de mai jos sunt valabili daca aveţi un cont pe www.allegromusic.ro. Daca aţi plasata o comanda rapida ne puteţi solicita pe email sa va cream un cont client pentru a uşura procesul de returnare si de a beneficia de toate avantajele.

 

1. Autentificaţi-va in contul dvs. de pe allegromusic.ro

2. Mergeţi la "Comenzile mele" sau "Istoric si detalii comenzi"

3. Click pe comanda cu produsele pe care vreţi sa le returnaţi

4. Inlista de produse bifaţi produsele pe care doriţi sa le returnaţi si specificaţi cantitatea si motivul returnării.

Apasati 'Iniţiaţi procedura de returnare". Noi vom fi notificaţi de dorinta dvs. de a returna produsele si dupa ce va vom confirma ca puteţi returna produsele veţi putea sa tipăriţi formularul de retur.
5. După ce aţi primit notificarea pe email ca produsele se pot returna (stare "In aşteptarea coletului") mergeţi la "Produse mele returnate" din contul dvs. si tipăriţi formularul de returnare. Trimiteţi acest formular împreuna cu coletul dvs.

 

Nota: returnarea se poate face doar in intervalul de 14 zile de la data livrării.

 

Adresa la care se returneaza produsele este:

Destinatar: Allegro Music SRL - Departament Service

Adresa: Str. Ştefan cel Mare, nr. 153, Vaslui, judeţ Vaslui

Nr. Retur: **** (nr de retur generat de noi)

 

In funcţie de opţiunea dvs., banii proveniţi din stornarea produselor returnate se por returna in termen de 14 zile de la primirea coletului de către Allegro Music si constatarea integrităţii produsului (va rugam sa specificaţi contul si banca dvs.) sau pot fi folosiţi pentru achitarea unui alt produs (va vom elibera un cod voucher ce poate fi folosit oricând la plasarea unei alte comenzi - store credit).

 

Pentru orice nelămuriri, ne puteţi scrie la contact@allegromusic.ro

 

 

 

Allegro Music
contact@allegromusic.ro

 


Coş  

Nici un produs

0,00 RON Livrare
0,00 RON Total

Coş Finalizare comandă

Producători